Sukan Muhibbah Cawangan Kampung Kemuning




Machap - 21 Febuari 2009 - Satu sukan muhibah telah diadakan di kampung kemuning. Acara majlis dibuka pada pukul 2.30 ptg-12 mlm dimulai dengan aktiviti pertandingan masakan dan gubahan, pertandingan tarik tali, rebut kerusi, senam arobik, pertandingan make-up dan memek muka. Selain daripada sukan,pemeriksaan kesihatan, booth pendaftaran untuk keahlian UMNO dan SPR juga dibuka. Agensi kerajaan yang turut terlibat ialah Polis Diraja malaysia Hutan Percha dan Kementerian kesihatan.

Wakil pemuda bahagian yang turut hadir adalah Baharudin Bin Abu Bakar, Ismail Bin Haji Dogol, Azman Bin Omar dan Azizul Bin Jaafar. Wakil pemuda Dun Machap saudara Rosli (Kp Cawangan Tebong), Saudara Adi Lodfi Bin Jaafar Neemat (Kp Cawangan Melaka Pindah) dan mantan ajk bahagian dan pengerusi penyelaras Dun Machap saudara Untung Bin Dolah.

Tetamu Khas yang turut hadir adalah Yang Di Pertua Majlis Perbandaran Alor Gajah merangkap Naib Ketua bahagian Umno Bahagian Alor Gajah iaitu Haji Nordin Bin Ali dan ustad Shamsudin Bin Othman.

Comments (0)